tisdag 31 mars 2009

God Morgon

Idag händer inte så väldigt mycket mer än att det är inbokat tvättstuga,och städning.


Jag & Syster gick på stan igår,och hon kikade på en trolley på väskaffären tills hon ska tilll Grekland. Hon hittade en jättefin,o visst kan jag erkänna att jag är lite avis..Inte på väskan,men på att hon ska till Grekland.



Syster bjöd även på lunch på Brukskyrkan,och det var smarrigt-Ris o Kassler i nån sky med morötter o sånt. Tack Sis :-)

Jag inhandlade ett nagellack,eftersom dom jag har är antingen "fel" färg eller så lite kvar så man ej får ur mer.


Varför gör dom penslarna till nagellack för korta,så man inte kan använda allt?
Nehepp..Nu dags att gå o starta första maskinerna.


Ha en trevlig dag.






2 kommentarer:

GulliGullan Greus sa...

Ja, det kan man verkligen undra! Och varför är frisörer nästan alltid as fula i håret?? Och varför ser alla stjärn designers ut som pissluffare?? Och varför i helvete serverar dom inte pite palt och stekt fläsk på baren??! Det finns så mycket man kan undra på här i världen... Puss

Picken sa...

Tack själv SD!
Torsdag gör jag inget,ska nu komma hit då? Schnella?
Puss!