lördag 28 mars 2009

Grannsämja..

Ni som inte bryr ett dugg om vad era grannar gör kan sluta läsa nu..
Bra..

Ni som är liiite nyfikna,kan fortsätta läsa.

Ett par grannar som bott här ca 2 månader håller på o flyttar xakt nu,och det är väl inte så konstigt...MEN det som jag kan tycka är lite underligt är: Att dom tar med sig kyl&frys,och övrig inredning..Och dom har hållt på tre sena kvällar och flytta..Hmm? Vad försöker dom dölja??

Nu är ju inte jag en nyfiken granne(gud kommer att släppa en bomb i skallen på mig om jag ljuger),men lite nyfiken blir man ju,,

AJJJ!! Jag fick just en bomb i skallen ;-)..Jag som inte är ett dugg nyfiken..He,he..


2 kommentarer:

moa sa...

haha där sitter du som en golare om nätterna och spanar på dina grannar! xD det gör jag oxå!

Catta sa...

Ja,men ni bor ju verkligen i ett "Golarvänligt" område :-)

Det är ju tur att jag har Golargviss som hjälprreda.