torsdag 23 april 2009

Närpolis

Vissa dar när vi/jag är ute med Gluki så brukar vi möta en kvinna med en hund av en okänd (för mig ) ras,och det går väl bra förutom att den hunden håller på att slita sig ur både koppel o sele (ja,den har både och på sig).Detta händer bara när kvinnan är ute med den.När mannen är ute med hunden så säger den inte halv sju,å det är väl bra,för en hund som pratar är väl konstig..He,he..Ni fattar...Nåväl,skit samma.Men för en stund sen när vi var ute så såg vi en sak..
1 Hund som sprang i ca 180 km/h
1 Matte som sprang efter i ca 22 km/h
1 Jag som blev som en lite NÄPO och sa"Vad var det jag sa?"
1 Micke som skrattar o säger,"Va inte så nyfiken".Ha,ha
Jag tycker det är tråkigt om en hund springer bort såklart..
Men va,faan..Håll i era hundar om ni inte har koll på dom!!




I morron ska vi storshoppa,och jag kan knappt hålla mig till dess..Mums!!



Bilden talar ganska mycket för sig sjäv..Gapa inte över för mycket!


Moppepojkar som nyss fått körkort och nödvändigtvis MÅSTE sladda i varenda grusbelagd kurva den ser..Hoppas du sladdar åthelvete en dag!!


Sist,men absolut bäst..Min Man..Som gör dom godaste Pizzorna,Wrapsen och allt möjligt annat
som vi just ätit.


Ha en trevlig kväll,å akta er för en hysterisk Matte som letar hund ;-)



Inga kommentarer: