måndag 18 maj 2009

Tror det var en "sista-minuten" resa.

Jag och min väninna "Jacken" åkte till Rhodos för många år sen,och det är ju mysigt.
Jag har lite dåligt minne,men jag tror att vi tog en sista minuten resa.
Fast när jag tänker efter så brukar ju dom va lite billiga,men det tror jag inte denna resa var.
Nåväl,skitsamma..
Det var helt ok hotell,personal,osv.Men själva rummet var väl si sådär..Ganska trångt,och balkongen fick man gå ut på en i taget,och utsikten därifrån var en stenvägg.
Men det tråkigaste var väl att det inte fanns något bord i rummet,så när vi skulle blanda oss en rackabajsare på kvällen så fick vi duka upp på det enda stället där det gick,och det var mellanrummet mellan sängarna för där fanns en träkant som fungerade som vårt lilla bord.

Otroligt fräscht..Cigg i sängen..Ha,ha...

Inga kommentarer: