tisdag 19 maj 2009

Var är solen??

Just det..var är den?
Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå men det kan va' svårt att tro när man inte ser den.Och det sägs att efter regnet kommer solen fram igen...*sjunger*
Ja,ja..Den kommer nog snart igen.
Nu har jag varit lite effektiv och diskat o plockat,så snart ska jag ner på stan och inhandla dagens föda,som jag inte riktigt vet vad det blir ännu.
Ska också kolla efter gardiner tänkte jag,får se om jag hittar några fina.
Imorgon tror jag Älskling har kort dag,och sen är han ledig ända till Måndag. Så mysigt.
Om vädret blir bra i helgen så blir det säkert nån liten picnic,och sen blir det väl en tur ner på stan o kika på "yran"..Fast det där med Våryran är inte nåt jag längtar ihjäl mig till direkt..Samma,samma år efter år..Ganska tråkigt.
Ja,ja..
Ha en trevlig dag.

Inga kommentarer: