torsdag 4 juni 2009

Hoppsan !

FEM SNASK DU GILLAR ?
Ostkrokar,Grillchips,Tomteklubbor sen vet jag inte..Är inte så snasksugen mer..
FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL ?
Songbird,Dr Kärlek,Varning för ras..men jag kommer inte på nån nu..man sjunger ju med i nästan alla låtar man lyssnar på.
FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR ?
Köpa en gård med häst o cross o sånt,Byta ut nästan allt hemma o köpa nytt,Ge pengar till mina barn,Betala bort alla skulder,shoppa loss :-)
FEM DÅLIGA VANOR ?
Jag ? Dåliga vanor ? Jag är ju perfekt ;-) . Allvarligt Jag röker,biter på naglar när jag kollar på tv(därför kollar jag sällan),ställer in tomma mjölkpaket i kylen,kan vara väldigt långsint,äter för mycket.
FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA ?
Förutom det självklara som umgås med familjen så,pyssla hemma (när det humöret dyker upp),Gå på loppisar o fynda,Ha maratonsamtal med systrar eller väninnor,Laga mat (inte det gamla vanliga,utan nya rätter),skriva(dock inte alltid)
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA ?
Plisserad kjol,stora säckiga T-shirts,Bh utan bygel,rutiga byxor,pälsmössa.
FEM SAKER DU SKULLE VILJA KLÄ DIG I, ELLER KÖPA ?
Jeans,toppar,snygga stövlar,klänning,sommarkläder.
FEM VIKTIGA SAKER DU ÄGER?
Min ergo,kaffebryggaren,datorn,mobilen,fönen.
FEM SAKER SOM GÖR DIG GLAD ?
Min Älskling,komplimanger,nystädat hus,barn&barnbarn,glada besked.
FEM SAKER SOM GÖR DIG ARG/IRRITERAD ?
Besserwissrar,getingar,reklam på tv,lögnare,elakhet.
FEM SAKER DU SKULLE VILJA GÖRA SNART ?
Åka till Norrland o hälsa på,sticka på en romantical kryssning med min man,bjuda hem trevliga vänner på mat o fest,klippa mig,träffa min Älskling.
FEM SAKER SOM SKULLE FÅ DIG ATT SLUTA MED ATT FYLLA I DETTA ?
Disken,duschen,hunden,dammsugaren,en cig.

Inga kommentarer: