fredag 26 juni 2009

RIP wherever you are....

Fick ett sms i morse kl 07:12 där det stod "Världens berömdaste näsa har dött",och just idag hade vi sovmorgon så jag knuffade till Micke o sa att nån med stor näsa har dött,sen somnade vi om..Men innan jag somnade så arbetade hjärnan lite o funderade vem det kunde vara..Jag hann tänka Olof Palme,Zlatan,Pinoccio osv,men INTE Jackson..
Nåväl,när vi sen vaknade vi 8 snåret så läste vi på AB att det var MJ som dött.RIP.
Det som är lite lustigt är ju att när Elvis dog så spekulerade folk på precis samma sätt som nu att han har fejkat sin egen död ??
Läser på ett stort forum om detta just nu och jag undrar ju såklart..ÄR han död eller inte?? Klart jag tror han är död,men det är ganska kul att läsa hur folk spekulerar.

När Elvis dog o det spekulerades att han inte var död på riktigt så hoppades jag att det skulle vara så att han ff levde,för han var riktigt stor..Vi var ett gäng i skolan som gick omkring med sorgband på oss väldigt länge..

Inga kommentarer: