fredag 19 juni 2009

Vad är det här för dag ? Är det en vanlig dag ?

Nej det är ingen vanlig dag,för det är Duklia/Gluki/Sumpli/Gviss/Imppo/Bumpi/Suttsuriklutt/Vikke Doki Schea/Tuti/Till mammas tjej..(Kärt barn har som ni vet många namn) födelsedag.
Idag blir du tre år mitt lilla Hjärta :-)
Den dan du föddes så var det Jag,min Storesyster,din mammas Matte & din Pappas Matte som var med och hjälpte dig och dina syskon Alkino,Maddox,Troya (ditt födelsenamn är Medea) till världen.Eller din mammas Matte låg på sängen och hyperventilerade för hon var så nervös,och det kan jag förstå för det var ganska jobbigt för din mamma. När du föddes så var du lika liten som en ägghalva och direkt när jag såg dig så smälte mitt hjärta..
Det som var lite skojigt var att du hade tecknet av en 7:a i nacken,och mina syrror brukar kalla mig "Seven",så jag tror att "vårt möte var redan bestämt lång innan du föddes".
Två gånger har jag nästan förlorat dig,men tack och lov är allt bra nu och jag blir varm i hela kroppen när du tittar på mig med dina vackra ögon.
Jag älskar dig min lilla hårboll.










2 kommentarer:

ewe sa...

Det kommer bara upp förstasidan på blocket när jag klickar på länken, inte till någon specifik annons..:// konstigt...

Picken sa...

Stort Grattis till dig "Mammas Gvister" : )