måndag 22 juni 2009

Vad heter du i mellannamn: Birgitta :-)
Har du några syskon: Ja,ett helt gäng.Jag är i mitten.
Vart går drömresan: Kan inte säga det just nu..
Vart går mardrömsresan: Bauhaus i Västerås.
Favoritmat: Pitepalt.
Mat du absolut inte äter: Färskpotatis,Lever,Marsipan(ok,jag vet att det inte är mat,men ändå)
Favoritämnet i skolan var: På min tid hette det konst(idag bild eller liknande,och gymppa)Tråkigaste ämnet i skolan var: Historia
Vilken hushållssyssla är den tråkigaste: Putsa fönster.
Skostorlek: 38-39
Nämn 1 skådespelare du gillar: Björne
En film alla borde se:Ha,ha..Monstret i svarta lagunen.
Drömyrket är: Hjärnkirurg.
Ett yrke jag aldrig skulle kunna ha: Fångvårdare..Jag skulle inte kunna behärska mig.
Detta irriterar mig: Getingar,energitjuvar.
Detta gör mig glad: Massa saker,men mest vardagliga trevliga saker.
Vilken är din favorit bland Astrid Lindgrens karaktärer: Mio min Mio.
Favoritmotto: Man lär så länge man lever(förhoppningsvis)

3 kommentarer:

ewe sa...

Nu har vi snart en Janne hemma!:) Tusen tack för tipset!!!!!

ewe sa...

Den 13 Juli får vi hämta honom:) Kino tyckte det var jätte konstigt med alla valpar i går när vi var o kikade, men han verkade tycka dom var roliga i alla fall:) Och hon tyckte Kino var såååå fiiin o såååå snäll:)

ewe sa...

Jaaa:) Du/ni är mer än välkomna o komma o kika sen när vi fått hem honom:)