fredag 3 juli 2009

Hunden svettas nästan ihjäl..

Det är synd om Gluki i denna värme som varit,hon orkar knappt gå den vanliga rundan längre,och hon älskar när man fläktar henne med en tidning eller nåt liknande.

Idag tog jag dock beslutet att klippa henne.Vi satt på balkongen och pysslade,och efter första klippet så fanns ingen återvändo.Hon njöt verkligen när jag klippte o grejade.
Resultatet blev kanske inte som på salong,men det märks att hon tycker det är skönt..

Ungefär halva hunden är borta :-)

1 kommentar:

ewe sa...

Åh va fin hon vart, ja det är nog på tiden att man tar o ansar Finis lite, men när jag klipper blir det inte lika fint som du gjort kan jag lova, jag är inge vidare alls på det där.. haha..

Ja, det blir spännande att se om vi kommer få sova om nätterna eller om dom håller igång tills dom stupar i början haha..:)