onsdag 19 augusti 2009

Hej å Hå

Har tvättstuga idag igen så om en kvart får jag sätta igång. Håller på att tvätta allt..Gardiner o sånt som har legat o sunkat till sig under sommaren,som tröjor osv.Är så kallt o rått ute nu så det kan behövas.

Slängde en blick på balkonglådorna nyss och nu ryker det som är kvar av det som i början av sommaren kunde kallas blommor.
Ska ev sätta dit nåt höstaktigt.Jag får se.

Om nån dag åker min Kära Syster till Grekland,åh fi fasen vad härligt..Sol,bad o bara vara.Mysigt värre.

Jag o min Kärlek har funderat på att göra nåt bara vi två,men så långt som till Grekland kommer vi nog inte :-) Kanhända det blir en dagstur till Västanfors eller nåt Ha,ha..

Nehepp..Nu är det dags att väcka Robban och sen sätta igång med denna dag. Har i och för sig varit vaken sen 05:00,men jag har läst igenom mina favoritbloggar och promenerat med hunden.

Ha en trevlig dag !

Inga kommentarer: