söndag 16 augusti 2009

Jag är här igen..

Nu var det längesen jag bloggade,men det beror på sommar o semester.Ska bli bättre med detta nu.
Börjar med ett par bilder på Lilla Sixten som är söt som socker :-)
Denna dag var vi hos min dotter som fyllde 25 år..Fy vad tiden går fort.
Pussar Till Mormor..
Funderar lite..
Jag undrar om nån vet vad denna blomma heter?
Madame Pervot & dom andra Pinnarna har växt lite,och nu vågar jag inte hålla i dom längre..
Här ser man att dom inte är så jäkla söta egentligen..men dom är ju ändå ganska charmiga om man låter bli att ta närbilder på dom :-)

Igår hade vi besök av svärföräldrarna som bjöd på god mat o dryck.Vi hade en riktigt trevlig kväll.
Idag ska vi äta schnitzel,pommes o beasås..Mums.
Nu ska jag fixa lite i köket och sen säätta igång med maten.

Inga kommentarer: