tisdag 1 september 2009

Jag har ändrat mig..


Dagens middag blir nog inte Rotmos & Fläsklägg,utan fläskfile med massa purjo och en skitgod sås av gorgonzolaost,torkade plommon,kryddor och grädde och ris till det.

Fasen,halva dan har snart gått känns det som. Åt frukost med Robban i morse innan han skulle till skolan.Gjorde mackor,stekta ägg och varm choklad. Ja,och före det drack jag morgonkaffe med min Älskling vid 5 snåret sen följde jag o Hunden Honom en bit när han skulle iväg.

Ska snart diska o plocka här och sen ner på stan och handla. Idag måste jag handla mjölk så det blir nog bussen hem från stan.Fast jag har "Pirkku" så är det så tungt att släpa. Känner av min onda rygg vilket inte är nåt mysigt alls.

Ska försöka påbörja ett "förvandlingsprojekt" här hemma snart. Lite i taget så blir det nog kanon!

I helgen k a n s k e vi blir "barnlediga" och isåfall blir det 100% myspys.

Ha en trevlig dag !

Inga kommentarer: