lördag 7 november 2009

En helt vanlig dag på FB

Micke O Catta Sen 04:45 har jag: Lagt in sill,bakat bröd,gjort Jansson,fixat finska lådor,bakat lussebullar,grillat revbensspjäll,syltat grisfötter,putsat kristallglasen,borstat hunden,filat en nagel,skördat 59 farmer,skickat sms,läst några bloggar,glott på disken,stöpt ljuleljusen,väckt en tonåring,varit ute med hunden,spottat ve o fasa åt snön,druckit lite mer kaffe,slagit i tån i en tröskel,gett bort ett fågelbad.Vad göra nu?

tor kl. 09:10 · ·
Maria Paananen
Maria
Hm, du kanske kan valla fåren och klippa dem, ta lite mer kaffe, laga mat och gå ut med hunden ????? :-P
tor kl. 09:43 · Ta bort
Micke O Catta Sirkiä
Micke O Catta
Jaaa...Det ska jag göra :-)
tor kl. 09:46 · Ta bort
Marita Karjalainen
Marita
Va fan är det på gång??
tor kl. 09:59 · Ta bort
Ninni Fahlgren
Ninni
blir trött bara av att tänka tanken :D
tor kl. 10:04 · Ta bort
Sofie Fahlgren
Sofie
Gå och lägg dig!
tor kl. 10:16 · Ta bort
Maria Kickan Wiveca Ejderlöf
Maria Kickan Wiveca
Gud vad du är lat och slarvig!
Du glömde ju tex att kalka av kaffebryggaren! Skäms på dig : )
tor kl. 10:46 · Ta bort
Micke O Catta Sirkiä
Micke O Catta
Ja,ja...Håna mig ni..Vad har ni gjort hittills då?;-)
tor kl. 10:49 · Ta bort

Micke O Catta Sirkiä
Micke O Catta
Hmm...Flitens lampa lyser ser jag.
Jag glömde kanske säga att efter jag gav bort fågelbadet så: Stånkade jag korv,krympte rök,dansade cancan för hunden,kokade 32 liter soppa som jag gav till de hemlösa i Kaukasus,skrev en bok,gick ut på älgjakt,sköt en 62-taggare,gick hem o slaktade den,och snart ska jag bygga en linbana ner på stan så jag på ett smidigt vis kan få hem matvaror.
tor kl. 11:15 · Ta bort
Maria Kickan Wiveca Ejderlöf
Maria Kickan Wiveca
Åh I rest my case!
Jag som bara ska trolla med knäna,bita i det sura äpplet,kasta sten i glashus,ro fan i land,gräva en grop åt andra,pissa i motvind,röra om i grytan,kasta pärlor till svin...
tor kl. 11:20 · Ta bort
Micke O Catta Sirkiä
Micke O Catta
I rest too.......

Inga kommentarer: