fredag 20 november 2009

God Morgon.

Ta i trä,eller vad säger man?
Sista halvan av natten har varit feberfri.
Nu är det bara snoret som rinner o hostan som härjar.
Jag tänkte i natt att vad lycklig man ska vara om man får vara frisk.
Nu är ju inte feber o förkylning någon allvarlig sjukdom,men satan så jobbigt det är att må så dåligt.
Stackars Älsklingen som annars brukar vara den som lindar in sig i täcket o är frusen,nu har jag legat med dubbla täcken och försökt värma mig på honom,men tydligen var jag själv så varm så han kändes kall som is..

Idag ska jag ta mig ner på stan och handla lite nässpray o alvedon..( Och göra några andra viktiga ärenden som tyvärr fått vänta i veckan)Förhoppningsvis är mitt på väg att gå över,men man vet aldrig när det är dags för "näste man till rakning",så då är det bra att ha lite medikament hemma.

Annars är våra planer i helgen att slipa vardagsrumsbordet och sen lasera (heter det så?) det mörkt.
Det finns ett stort rum i källaren där vi ska husera när vi pysslar med detta.

Å imorgon bitti får vi sova hur länge vi vill..Underbart att mysa med sin Kärlek..Fast känner jag mig rätt så är jag uppe o skuttar kring 7 .

Nu ska jag fixa lite mer kaffe och sen ta itu med denna dag.

Om jag hinner så ska jag berätta en grej för er under dagen som verkar helt sanslöst sjukt..
Jag kan nog inte hålla mig så länge,så jag tar det om nåt tag..Först ska jag betala räkningar så det är avklarat :-)

Ne,kaffe var det.

Hej hopp så länge.

Inga kommentarer: