tisdag 8 december 2009

Det tar sig..

Sista maskinerna är i. Jippi!!
Hoppas bara det som hänger i torkrummet hinner torka innan mitt pass är slut.
Mellan varven har jag rensat i några skåp vilket innebär att jag strax fyllt en svart sopsäck med gamla sänkläder,dukar och gardiner som legat och samlat damm i ca 29 år..Skönt att bli av med sånt.
Jag tycker inte om att slänga saker,men detta var verkligen bara skräp.
Av det som var användbart gjorde jag fönster o dammtrasor.Det är alltid bra att ha ett gäng av sånt..

Skickade ett sms till Micke o berättade att idag blir det nån fulmat-dvs nån rest som finns i frysen.
Vill gärna hinna klart med det jag håller på med så därför blir det så.
Mjölken är slut,men det får gå utan idag. Om vi inte tar en kvällspromenad sen o köper det.

För övrigt tycker jag att detta väder kan fortsätta resten av vintern.Skönt o behagligt.
När det blev kallt för nåt tag sen var jag tvungen att rusa in i panik på loppisen o köpa en varm jacka,men grejen var att den är ful som fan så den åker kanske också ner bland dom andra trasorna i säcken.

Men denna temperatur är helt ok,för då klarar jag mig med gympaskor o luvjacka :-)

Nähä...Inte slöa till nu,utan fortsätta riva o röja..

Adjö igen...

Inga kommentarer: