fredag 18 december 2009

Raimo & Berit.

Tack snälla rara ni.
Ni hjälper oss,Ni finns där,ni är så underbara människor.
När jag träffade Micke,så hade jag ingen aning om att han hade så underbara föräldrar,som senare skulle bli mina svärföräldrar.(vackert ord).
Jag älskar er båda två..För utan er hade jag aldrig träffat den vackraste,kärleksfulla,roliga,mysiga...(Jag kan fortsätta hur länge som helst) Man jag har nu.
Utan er så hade inte Micke och hans Syster blivit såna rara människor dom är idag,så ta åt er.Ni har verkligen lyckats.
Jag kan säga tack,tack,tack tusen gånger,men det finns ju inte dom orden som beskriver hur tacksam jag egentligen är.
Ett tag innan jag träffade Michael så var allt krångligt,men idag är jag så lycklig/tacksam/glad..Och jag vet att det stämmer det man säger "Tills döden skiljer oss åt" för så blir det.
Så,igen..Tack snälla ni .Love you!

Inga kommentarer: