torsdag 17 december 2009

Tomtar i Kylen..

I morse hade det hänt en olycka i vår kyl.
Robert hade en 1 1/2 liters cola där,och vår kyl är inte den största så såna brukar vi lägga på ett hyllplan och det funkar bra.
Tills jag öppnade kylen i morse...

Korken på flaskan var trasig lite så hela natten har det droppat kladdig cola i kylen o stänkt på allt som fanns där i..
Men skitkul!!

Ja,ja..Det ska ju ändå "Julstädas" så jag har skurat o torkat kylen som en galning, alla förpackningar,ketchup o senapsflaskor,burkar o allt..
Å när jag höll på så tänkte jag att jag kan väl göra lite extra "Julfint" i kylen,så det gjorde jag :-)

Ja,inte vet jag om jag förlorat det sista lilla förstånd jag hade,men lite kul var det..
Jag har såklart tagit ut detta igen,och ställt in det som ska vara i kylen..
Hej Hopp..

Inga kommentarer: