fredag 29 januari 2010

Bröllopskort.

Sen levde dom lyckliga i alla sina år.....
Synd bara att bröllopskorten inte blev helt bra..
Klicka på bilderna så blir dom större.

En lite väl överförfriskad man..

Den bästa dagen i ens liv kunde kanske börjat bättre?
Jag hade drämt blomkvasten i skallen på honom tror jag.

Nja..Jag vet inte vad jag ska säga..
Fast hennes klänning är rätt så cool.

Om man bortser från att han ser ut som "Toker" i snövit o de 7 dvärgarna
så kan man undra hur dom tänkte med bakgrunden där.

En rejäl kvinna :-)

Ohhh,sexy baby..

Giv mig styrka..

Jag vet inte vad jag ska säga...

"Mitt stora feta grekiska bröllop" Dom ser lite ut som såna "Gråterskor"
som brukar följa i begravningståg i nåt land.

Lyckan är total!

Kolla hans skor.

Naw.....

Jisses....Hon har alltså gift sig med en huvudlös man.

Lagom kan vara bäst..

Inga kommentarer: