onsdag 20 januari 2010

Nu så..

Snart ska jag diska och plocka lite,kanske fixa en till kopp kaffe och sen ska jag ner på stan.
Tror jag ska ta en tur på loppisarna o glo idag..Det är så kul.
Har betalt bort alla räkningar i morse,och kanske,kanske vi kan köpa en grej som verkligen behövs(jag berättar sen vad det är,om vi kan köpa den nu,annars kanske nästa månad).Men först ska frysarna och skåpen fyllas.

Vi har pratat lite om att göra nåt mys tillsammans,och ville åka till Linde en helg,men det är ju inte gratis att bo på Hotell+tåg tur o retur och mat o dryck på det,så det får bli senare.
Men vi har en kompis som bor där och hon erbjöd sig att vi får låna hennes lägenhet,så skulle hon sova hos en vän,och det var supergulligt av henne.
Men ändå..Vi väntar med det.

Nej,om jag skulle göra lite nytta nu då.

Först ska jag ta en promenad med Sötråttan :-)

Inga kommentarer: