lördag 20 februari 2010

Ett brunöga eller blåöga?

Jag märkte en sak när jag kollade på bilder..Jag har S.k Ariska blå ögon,men har mixtrat med färgade linser då och då..Om jag får säga det själv så tycker jag att jag passar i bruna linser..Fast å andra sidan så är den bilden tagen för ca 70 kg sen..Men ändå...Lite fint är det väl?Fast nackdelen med just bruna linser är att om man har linser utan "hål" för pupillen så känns dom lite obehagliga att ha på sig.

Haha...Gröna linser o Systerdotter Sofies Nya brillor...

Gröna linser o ett litet blåöga under ena ögat minsann...Å kort hår som fan ser jag..

Dom gröna..Jag har haft Gröna,Bruna,Medelhavsblå,Turkosa,Lila har jag provat och Ljusblåa,men jag tror att jag gillar Bruna bäst..
En gång när jag hade dom Gröna på mig fick jag en kommentar av en man ute,han sa att jag såg ut som Djävulens Dotter...Tack o Bock. En av dom finare komplimanger jag fått ;-)

Inga kommentarer: