tisdag 23 februari 2010

Tröttsamt..

Blev inte mycket sömn inatt.Kändes bättre i magen på eftermiddan igår,så jag åt mat.Tidigare på dan fick jag i mig fruktsoppa,å en bit knäckebröd.Och jag som alltid äter upp det jag tar på tallriken,blev förvånad själv att jag lämnade en hel del..(Mat som är så gott)
Det var lugnt ett tag när vi la oss,sen satte det igång..Ont,illamående o allmänt drygt.
Jag slumrade till lite hit o dit,men har varit vaken ca 347 ggr i natt.
Så idag tänker jag strunta i att diska,plocka eller nåt annat.Jag ska bara kravla mig ut med hunden,men det blir korta promenader..Ganska bra att det är så pass kallt idag,för då vill hon inte gå så långt.
Så om en stund ska jag bara kolla så Robban kommer upp och iväg till skolan,sen ska jag dra täcket över mig och sova,och jag tänker inte ha ett dugg dåligt samvete för att disken ligger där den ligger o dammråttorna anfaller när man går förbi..

"God Natt"

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: