fredag 19 februari 2010

Tvi vale...

Jag skickade ett helt lugnt o normalt mail till min syster,och fick tillbaks ett mail där hon väser att jag ska lägga ut mailet på bloggen..Typ-"Jag dör,jag dör..Lägg ut detta på bloggen"
Snäll ( ?? ) som jag är så gör jag väl det då...Perkele.

"Ja,vi skulle beställa en crosstrainer till mig idag.Den var på rea o skulle kosta 770 typ..Ok,det är ju överkomligt,sen frakten 295..Det fattar man ju för den väger ju typ 35 kg..Så långt allt väl.
Sen ska dom jävlarna ha ytterligare 300 kr för att köra hem den!!?? Då vet jag inte hur utvecklingsförstörd jag är,för jag trodde nånstans i min ensamma hjärncell att frakten är liksom frakten!? Näää,då ska dom ha först för frakten o sen ännu mer för frakten..Tvi,tvi,tvi..Deras fel att jag kommer att dö fettodöden!!
Fast vi kunde komma undan lite billigare om vi hämtade den i ESKILSTUNA..Då skulle vi bara behöva betala 298 kr om vi hämtade den vid nåt jävla lager.Vittu säger jag bara..DÖD ÅT ELLOS!!!!!

Eskilstuna????? Varför inte Polen,eller Värtahamnen,eller jag vet!! Jag hämtar den gärna i Kamerun..Då kan jag hämta hem den där snorungen samtidigt,och ett gäng valpar.Eller varför inte bara ta en satans osthyvel o hyvla av sig fettet!!!"

Inga kommentarer: