måndag 8 mars 2010

Det går åt rätt håll :-)

Solen värmer hur mycket som helst..Så härligt.
Märkte i morse när jag o hunden följde Micke en bit att det liksom luktade lite vår ute och att mornarna faktiskt blir ljusare o ljusare..Hurra!

Denna vinter har varit totalt vidrig,och visst den är ju inte slut än,men lite sol här o lite sol där gör att man mår så pass mycket bättre.. I alla fall jag.

Ska ta en sväng med hårbollen nu och sen ska jag gå ner på stan,för jag ska möta upp Micke när han slutar jobba och så ska vi gå och handla lite.Det är verkligen kul att handla med honom,för vi är alltid överens vad vi än ska ha..Nja förutom en sak då och det är såna jättestarka inlagda piri-piri eller vad dom heter,men dom får han gärna ha för sig själv..Isch..

Idag ska vi äta "dagen-efter-pitepalt" alltså stekt palt,som nästan är godare än när den är helt nykokt..Eller..Äsch,jag kan inte säga vilket som är godast,för dom är goda båda två på olika sätt :-)

Palthunden vaktar spisen..Nåt kan ju råka ramla ner..

Välkommen Sol!

Ha en trevlig dag.

Inga kommentarer: