söndag 14 mars 2010

Vilken underbar Dokumentär.

Jag hör till dom få (antar jag ?) människor som verkligen tycker det är jobbigt att kolla på tv o film.
Det ska vara nåt program som säger nåt vettigt för att jag ska orka kolla klart.
Program som Lets Dance,Melodifestival och sånt klarar jag inte av..Blahaj,blahaj tycker jag det är..
Men smaken är ju som baken o tur är väl det.
Visst kan jag kolla nån trökig film nån gång,men det händer väldigt sällan.Jag blir rastlös o irriterad bara.
Dokumentärer däremot gillar jag och verklighetsbaserade filmer.
I fredags kollade vi på en dokumentär som har gått för länge sen,men jag har missat den.
Vilken härlig gubbe..Å vad jag bölade..Bara sånt där skönt "lyckoböl" för han var så duktig o kämpade..
Har ni inte sett den så kolla.


Nu väntar jag på nästa av samma filmare-"Kokvinnorna"

3 kommentarer:

Cecilia, Kär-Smycken! sa...

Sv: Ja den är läcker! Ha en härlig söndag!

Cecilia, Kär-Smycken! sa...

Tävlingen är avgjord. Se om du vann!

Ha det bäst!

Cecilia, Kär-Smycken! sa...

Ha en härlig dag!

Gillar du min blogg så kan du rösta på den här: (Nr: 2)

http://tesswaltenburg.blogg.se/2010/march/finalisterna-i-veckans-blogg-v-9.html