onsdag 14 april 2010

Nu går det sakta..

linjer/Linie41.gif

Idag ska jag hämta Sixten på dagis vid lunch och ha honom till eftermiddan,så hans föräldrar hinner måla och greja i lägenheten.
Ser ut att bli kanonväder idag med,så vi kommer nog vara ute mesta tiden.

Strömmen blir avstängd här mellan 11-16 idag pga nåt underhåll,så då kan vi lika gärna vara ute och promenera.
Tänk vad beroende man är av el egentligen ? Man tänker inte på det förens man blir utan..

Det är verkligen härliga dagar nu,men dom kan gärna få skynda på lite mer för tillfället,så det blir nästa vecka nån gång..Vet många som håller med och väntar på Tisdagen.

Igår tvättade jag det absolut sista vi hade,dvs gardiner o dukar som legat längst ner i tvättkorgen..Hittade till och med ett par julgardiner där.
Ja,och så dom gardinerna som hänger uppe nu,men vi har inte så många i rätt längd som passar och det är inte så jättekul att hänga upp samma igen.

Eller nu ljög jag,för det sista är inte tvättat än,jag ska ta alla vinterkläder också innan det är dags att hänga undan dom för den här gången.

I morgon ska jag städa ordentligt på balkongerna om det är bra väder,så kan man nog börja sitta där lite när solen värmer..Mysigt.
Vi ska försöka få tag i nåt litet set med bord och två stolar att ha där sen.
Vi har kollat här och där,men det mesta är så jäkla dyrt.

Nej,nu ska jag rejva lös här så jag blir klar tills det är dags att gå till dagis,så kan jag o Sixten vara ute och leka sen.

Ha en fin dag.

Inga kommentarer: