måndag 19 april 2010

Ny vecka.

Sol,sol,sol..Kan det bli bättre?
Dags att greja på balkongen och ställa ut stolar och ett litet bord,för nu kan man ju sitta där om det inte blåser kallt.



Nån dag i vecka ska jag nog göra kålpudding..Åh,det är ju så gott.

Imorgon ska vi på Kalas på eftermiddan..En Liten Pojke som fyller år.

Jag ska börja med projekt "Tvätta Fönster",vilket lär ta ett tag,med tanke på att dom är så gamla och repiga och svårt att ta utsidan.
Blir skoj med nya gardiner som Svärmor kom med.

En liten snabb sväng till Norberg blir det också.Jag ska dit och göra ett ärende.Återkommer om det..Blir kul så håll utkik.

Nu ska jag hoppa in i duschen,sen ner på stan och möta min dotter.Jag ska kolla igenom lite saker dom ska göra sig av med inför flytten.

Denna helg har vi skrattat så mycket så jag är helt öm i både magen och käkarna.Helt underbart..Åh,vad vi har kul tillsammans Jag och Micke.

Ha en härlig,solig dag.

Inga kommentarer: