söndag 20 juni 2010

Jo,men tjenare..

Alla känner väl tandfen? Hon,eller han kommer å hämtar dina tänder som du tappar o så får du en peng..Skitfint..


Nu undrar jag om det finns en hårfe också?
Va,fan..Jag brukar göra slingor själv o det brukar bli helt ok,MEN man lär sig nåt nytt ofta..Igår innan vi drog iväg på partaj så grejade jag med slingor,o drack bärs samtidigt..
Bärs+slingmedel i skallen=dålig kombination..
Massa hår lossnar o jag vågar knappt borsta håret,och det är helt trasigt..Hahahaha
Så,nu måste jag klippa mig satans kort,eller ha kvar skiten o se ut som en toaborste...
Nåväl,jag räds ej,men wtf??Hur blåst kan man bli.
Av förståeliga själ så lägger jag ej ut nån bild på fanskapet..Kanske efter jag klippt mig..
Micke skrattar o säger att han älskar mig vilket som,o det känns ok.

Inga kommentarer: