onsdag 23 juni 2010

Usch....

Robban åkte åt fanders på moppe igår och är helt trasig över hela kroppen.
Hakan fick ett jack,ena axeln är sönderskrapad,knäna sönderskrapade,ena fotleden har ett sår,händerna sönderskrapade,ryggen skrapad och till och med arslet hade fått sig ett rejält skrapsår :(
Fy fan vad skraj jag blev när jag såg honom o en kompis komma utanför o Robban går med ett blodigt papper i handen..Kompisen följde honom hem,för han var ganska skakis efter "flygturen".
Jag vet inte riktigt vad som hade hänt,men han har tydligen gjort en ordentlig vurpa för det är ganska rejäla "skrapsår" han har,och kläderna är trasiga-till och med kallingarna blev det hål i.
Kompisen som följde med sa att han gjort en volt i luften när han flög av moppen,och eftersom han är så jäkla lång så hann väl massa kroppsdelar ta stryk innan han landade.
Efter en första besiktning av honom så insåg jag att han behöver inte åka till sjukan i alla fall.
Inget brutet,utan väldigt mörbultad.
Men han kommer nog att ha skapligt ont i kroppen ett tag,och såren får vi pyssla om så blir det nog bra,ska ner och handla hem lite kompresser o sårtvätt så det finns. Ett ärr på hakan får han stå ut med trots att kompisarna hade tejpat det så fint innan dom kom hit. Smarta killar som "röjde" bort det värsta innan han kom hem.
Jag var mest rädd att han slagit i huvudet,men tack o lov så hade han haft hjälm på sig,och jag kollade så han "var sig själv" och det var han förutom att han var lite skakis.

Det jag nästan blev mest upprörd över var dock att han hade en "spik" i örat,för han vill töja örsnibben,och det hade dom pysslat med tidigare..Jäkla skitungar..Jag sa att ska han töja så får han använda riktiga grejer,inte nå jäkla hemmaskrot..

Så här efteråt kan jag bli helt matt när jag börjar tänka på hur det hade kunnat gått..Usch..


Inga kommentarer: