fredag 9 juli 2010

Ingen PartyMyra..


Vi är bjudna på en stor fest i morgon..I Virsbo..
Ett par bekanta som har slagit ihop sina födelsedagar och ska ha en jättefest.
Vi ska isf åka tåg dit och bli kvar till Söndag och åka tåg hem igen-fräscha som nyponrosor <---Icke!

Jag har ingen lust..Jag har verkligen ingen lust att åka dit,för vi har varit på fest där tidigare,och det är sån fest där alla blir apraka-dyngfulla-patetiskt fulla,ja ni fattar..Det blir att sitta och dricka 17 olika sorters alkohol (för dom har beställt en mindre lastbil full med alkohol)och föra ett samtal om ingenting vettigt alls,där ingen lyssnar på den andre och alla kör sitt eget race..Jag har ingen lust..
Fan vad drygt.Hur ska jag göra? Åker jag med så gör jag det fast jag inte vill och då kommer jag inte kunna koppla av och försöka ha skoj,och åker jag inte med så känns det som jag är en svikare..

Det vore mycket mysigare att vara hemma i stan med min Älskling,ta nån kall öl på balkongen,lyssna på bra musik och gå på en liten tur med ett par kalla öl i ryggan och nåt gott att småäta..Kanske gå ner till gamla båthamnen och sitta där en stund vid vattnet och mysa och sen kanske gå förbi Hamnkrogen en sväng..

Nåväl,vi får se hur det blir..

1 kommentar:

Ewe sa...

Hojta till om ni går till hamnkrogen:) vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på i möta än så vi kanske hänger på om ni drar dit? Om det är okej då alltså:)

Kram kram