onsdag 7 juli 2010

Vår Fjärde Sommar Tillsammans..

Vi firar vår fjärde Sommar tillsammans,och det känns helt underbart.
Det har alltså gått 4 år sen den väldigt heta sommardan när jag och en vän kom knallandes bakom Lasarettet,där vi varit hos en vän o köpt ett par lådor "Tysköl"..Svettiga o jävligt ofräscha,ungefär som en rysk gruvarbetare kände jag mig exakt då.
Hade jag vetat att ca 3 minuter senare skulle jag möta den snyggaste man jag nånsin mött så hade jag lagt i overdrivern och kutat som ett skållat troll och gömt mig i nån buske och knäppt en varm bärs-helt säkert!
Nu visste jag inte det,tack o lov!
Brevid oss gled en gammal vän (Slasken) upp i sin snygga Buick och erbjöd oss skjuts hem,och vi tackade ja o hoppade in. Slasken hade chaufför och satt o festade och slängde åt oss varsin öl.Där satt jag då i baksätet och öppnade min bärs,luktade svett o gammal bäver,såg ut som nåt djävulen spottat ur sig,och då,exakt då hör jag-"Tjena,Jag heter Micke"
Jag kollade på honom och måste ha blivit paralyserad och säkert stirrat som ett fån skitlänge (nånstans där är minnet lite diffust) det enda jag riktigt minns är att jag tänkte typ -"Dra ända in åthelvete vilken snygging". Å där satt jag som en rysk gruvarbetare som luktade svett o gammal bäver..Suck...

Exakt vid pilen träffades vi.

Vi åkte runt o Cruisade,lyssnade på musik o drack bärs ett bra tag och jag kunde liksom inte slita ögonen från Micke.Sen bestämdes att vi skulle fortsätta festa hemma hos mig så vi mullrade hem till mig. Äntligen skulle jag få duscha o bli lite respektabel.
Micke betalade chauffören så han kunde skjutsa hem honom till Virsbo fram o tillbaks så han fick duscha o fräscha till sig. Han sa att han är tillbaks om max ett par timmar..Jag tänkte att inte kommer ju han tillbaks,varför skulle han?
Nåväl,jag var ändå på bra humör och var glad att jag fått se nåt så vackert..Det skulle jag leva länge på.
Vi andra fortsatte festa och hade trevligt,och helt plötsligt så står han där!!Ännu vackrare,seriöst jag höll på att ramla av stolen när jag såg honom! Resten av kvällen var totalt perfekt och hur kul som helst,och exakt den kvällen så sa det "KLICK",och det har fortsatt klicka dagligen sen dess.
Det måste ha varit ödet som ville att vi skulle träffas,för tidigare på dan när Slasken åkte förbi hemma hos Micke och tjatade att han skulle åka med ut med Buicken,så hade inte Micke lust alls,men efter att Slasken kommit förbi sisådär 4-5 gånger och tjatat så åkte Micke med..Tack Slasken för du var så dryg då.

Typ nån liknande bil hade Slasken..

Vi åkte ut och cruisade mer den kvällen och denna låt spelades flitigt,så det har blivit "Våran" låt...

Och Evas låtar spelades också,och denna är en favorit..

Denna spelades inte då,utan den har kommit till på senare tiden..I början gillade jag inte alls Perkele,men jag erkänner att dom är så bra..This is the moments i remember when i´m getting old.

Svårt att välja en av L.W,s låtar för nästan alla är så bra.

Jag vill tro på ditt ord,andas din luft...

Det är så härligt,och jag kunde aldrig gissa att jag skulle kunna vara i denna situation som jag är idag,men en man som jag älskar så mycket,som behandlar mig så otroligt fint. Jag är lycklig!
Varenda dag så känner jag den där känslan av att vara kär,och känslan av att vi hör verkligen ihop på riktigt.
Vi pratar ofta om dom där speciella stunderna vi haft,mysiga saker vi gjort,särskilda ord nån av oss sagt,och vi busar mycket,och skrattar massor..Vi är helt klart ett så jäkla bra Team.

Jag tror det är lätt att par hamnar i nån slags tråkig vardag och liksom bara är ett par,och det är ju synd,för om man minst en gång om dan går tillbaks till den där stunden när man kände sig helt crazy och nykär,eller bara nån speciell stund som man minns extra starkt,så tror jag att man håller kärleken vid liv och det finns väl inget härligare än att Älska och bli Älskad..

Jag Älskar Dig Michael.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Även jag och älsklingen firade vår 4års dag för dryga veckan sedan.. =)

SV: Kul att du hittade till min blogg! Välkommen tillbaka när du vill.. =)

Kraaaaam
Sanna

Evelina sa...

Vilket underbart inlägg:)

sv; Malin bad om en liten klick hamburgerdressing att dippa stripsen i o fick en hel mugg proppad full haha:P