fredag 27 augusti 2010

Ang förra inlägget.

Har fått funderingar ang förra inlägget,om det är nåt allvarligt som hänt.

NEJ,det är inget allvarligt.Funderingar som dyker upp som jag vill få ur mig bara.

Jag kanske skriver mer om det nån dag.Eller så låter jag bli,det visar sig.

Men nu vet ni att det är inget allvarligt,och det kommer nog bli bra i slutändan,men ibland känns det lite "motigt".


Jahapp,annars då?
Fredag idag,och denna Fredag är mycket välkommen.Eller det är väl Lördagen som är mer välkommen för då ringer inte klockan..Eller,va fasen..Klart idag också är välkommen,haha.
Jag ska möta min Kärlek på stan när han slutar jobba,så ska vi handla lite och sen gå hem och förbereda lite myskväll.

Det brukar inte bli nån middag direkt när han slutar jobbet på Fredagar,för då kan man liksom ta det lite lugnt o pyssla tillsammans i köket,och det är mysigt.

Katterna är för övrigt riktiga hejare på att klättra.Ni som sett vår säng vet att stolparna går nästan upp till taket,och på dessa klättrar dom små liven.Igår kväll var dom ända uppe..Huvva..
Ska kolla sen för jag tror att antingen Jag eller Micke fick det på bild i mobilen,så lägger jag ut det sen.
Hunden blir lite irriterad på dom när dom busar för mycket,som igår på dan när Idibuns hoppade upp på fönsterbrädan i stora hallgarderoben där han aldrig varit tidigare.Hunden såg ut som hon sett ett spöke och fick fram ett vrål som lät helsjukt.Jag tror hon liksom ville skvallra till mig och i upphetsningen så bar inte rösten..
Igår såg vi en skitbra kattställning på Blocket tror jag det var,en sån som går ända upp till taket.Ett riktigt bra pris var det på den också,men vi måste avvakta med det.Är lite väl många hål att fylla denna månad.
Exakt nu håller Frells på att kasta omkring med hundens matkulor,han tar liksom dom i tassen o slänger dom hej vilt omkring sig..En jättekul lek tycker han..Den leken uppskattas inte lika mycket av oss tvåbeningar..Ha,ha.

Nu ska jag greja klart här sen fixa till mig och gå och möta Min Kära.

Ha en bra dag gott folk.