lördag 28 augusti 2010

Att göra ett gott intryck.

Vi satt nyss o pratade om när Jag o Micke träffades. Jag,Micke och Robban..
Då bröt jag ihop,för första gången Micke skulle hälsa på oss så fick Robban nån sjuk idé.

Micke o Jag hade ju träffats som snabbt i Slaskens Dodge,men nu skulle det bli första riktiga träffen hemma hos mig. Jag sa till Robban att Micke kommer hit o hälsar på,och det var inga problem för Robban eftersom Micke gjorde inte bara ett gott intryck på mig,utan även på min son *host,host..just då skulle jag önska att han var nån annans unge*

Nåväl,jag var så nervös så jag klättrade nästan på väggarna.Robban satt på sitt rum o spelade nåt dataspel..(Trodde jag).
När det sen ringer på dörren,så tänkte jag gå lugnt o stilla och öppna,men det sket sig,för förbi mig for nåt långt o svart och hann före.
Ungen hade klätt ut sig i min svarta långklänning och han hade målat skägg o ögonbryn med min bästa kajal å så gick han o öppnade dörren till Micke.Jag hann tänka en sekund att-"Ok nu vänder han i dörren",men Micke sa bara -"Tjena Robban" och så kom han in???

Hahaha,jäkla unge..Fast jag tror att Robban verkligen ville se om denne Micke var så bra som Morsan sagt så han testade honom..Nu var det ju så att Micke verkligen var så bra som Morsan sagt så allt blev ändå helt ok.
Men,tänk er synen..En grabb iklädd en långklänning,med ditmålat skägg o ögonbryn som öppnar dörren..Hahahaha

Inga kommentarer: