fredag 24 september 2010

Nu blir det "åka" av!

Wihiiii.Jag är så glad! Vår vän Linda skjutsade oss för att hämta min förskottspresent.
Jäklar vad glad jag är,och om jag inte sagt det förut så säger jag det nu..Jag har världens bästa man!smileys/bigsmilie10.gif..Klart jag sagt det förut.Jag kan säga det hundra gånger om dan,för han är ju det.

Ni som hänger med i bloggen har säkert sett att jag försöker få bort ca 327 kg fett från min kropp,och nu jäklar! Promenader,nyttig mat och denna! Vore väl själve fan om jag inte ska lyckas!? Har ju en stor "Morot" att kämpa för,o det är vårt bröllop.Jag tänker inte stå där som nåt som djävulen spottat ur sig när jag säger -Ja,till min Älskling,utan jag vill känna mig bekväm med mig själv.smileys/bigsmilie4.gif

Så här får ni se min present jag fick av min Älskling.Vilken tur vi pratat om detta,för risken finns ju att om en man kommer hem med en sån här till sin Sambo/Fru så kan det i värsta fall tolkas helt galet.Typ som att mannen tycker Kärringen är för fet..smileys/smile17.gif

Bunsen inspekterar,o Frells håller sig lite på avstånd,för det kan ju va nåt farligt.

Bunsen blir nog en bra träningskompis.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Go Catta !!!!!!!!!!
Säg till när du börjar trampa så hakar jag på , har ju en likadan hemma som stått i snart 1 år och tittat på mig. Hittar bara inte inspirationen att börja.
Kram Kusin vitamin

Catta sa...

Nu finns inga ursäkter längre..Nu kör vi!!
Puss!!

Eva sa...

ingen dålig present! och som du skriver ,du har ju en Morot som heter duga:D
Tyckte det där med bakad potatis o räkröra lät supergott,man måste ju få sätta en guldkant på tillvaron.