fredag 22 oktober 2010

Arg som ett bi fast värre!!

Vad är det för fel i skallen på vissa människor?
Jag har bokat tvätt-tid från 7-12 idag så då är det liksom min tvättid,eller hur?
Ville passa på idag med tvätt o städ så vi kan mysa sen ikväll på min födelsedag.
Går ner kl 7 och laddar första maskinerna och nästa gång jag går ner så har nån varit där och ställt in sin äckeltvätt i tvättstugan,typ som -"skynda dig så jag kan tvätta"..
Jag blir så jävla irriterad på sånt.
Jag vill inte ha nån okänd människas snusktvätt där när jag har vår snusktvätt där nere..Det ska inte behöva blandas snusk o snusk..Ni ser ju,jag håller på o får ett nervöst sammanbrott.
Föddes såna där människor utan nån hjärna eller vad ??
Tvi vale..

Tvättstugskrigare.



Så bara för att djävlas tillbaks så bokade jag ytterligare ett pass från 12-17. Ha!

Nu är det dock så att jag har inte så mycket tvätt och förmodligen så lugnar jag snart ner mig och tar bort 12-17 pluppen..

2 kommentarer:

Evelina sa...

Har du fyllt år?:) grattis!:)

Catta sa...

Tack Ewve. Jag fyllde i Fredags.