fredag 29 oktober 2010

Flytta in i källaren?

God Morgon på Er.
När jag o hunden följde Micke på vår vanliga morgonprommis,så bad jag Micke kila ner o kolla om det finns tvätt-tid första passet idag,dvs 7-12.(Jag bad honom för det var så jäkla mörkt ute).
Det fanns tid,så jag hoppas jag får ha den ifred idag.

Innan vi sa hej då så säger Micke-"Det stank fylla nere i källaren"..smileys/bigsmilie12.gif

När jag o hunden gick hemåt så funderade jag på det han sagt.Vi har ju ett antal gånger haft inbrott i våra källare,och häromdan såg jag en man som blev vräkt härifrån gå in just i tvättstugehuset. Hans cykel står fortfarande kvar utanför porten..

Jag har ju överhuvudtaget problem med att gå ner i källare,och nu kanske den där typen har flyttat in därnere..

Men jag tänker då "beväpna" mig med nåt..

Eller så får jag helt enkelt tvinga med mig Robban ner innan han drar till skolan så får han kolla igenom alla olåsta förråd.

Inga kommentarer: