måndag 25 oktober 2010

Gott med kaffet.

Har fått i mig mer kaffe,suttit o jäklas med bloggen.Jag vet inte riktigt hur jag vill ha den.
Ska diska upp den pyttelilla disken,ta mig en dusch gå på prommis med hunden och senare ska jag möta min Älskling på stan.
Vi ska handla hem lite sånt större som jag inte fixar att få hem själv,för jag är så klen i mina armar.

Kattsand ska vi handla och detta måste vara det bästa märket jag nånsin testat.
Har kört med detta så länge jag kan minnas-ja,alltså medans det funnits katter i huset.
Tror jag började med det när jag hade mina första två rara Siameser och har man en gång haft det så är det svårt att "byta ner sig".
10 kg kostar 199 kr på djuraffären och det räcker gott o väl en månad.

Å så varsin säck hund o kattmat ska vi släpa hem.

Undrar om jag ska göra Broccoligratäng idag..Det är så sjukt gott.


Inga kommentarer: