onsdag 27 oktober 2010

I wanna lay you down on a bed of vegetables..

Idag är jag trött och frusen,så det passar skitbra att göra en sån där maträtt som sköter sig själv i ugnen.
Kycklingfilé inlindad i bacon som man lägger i en ugnsform med massa grönsaker i botten.
Sen kan man göra en gräddig sås om man tycker det är gott.
Så jag ska ta fram några fileér ur frysen och förbereda lite.

Men först måste jag sätta på mer kaffe för jag tyar icke mer utan..

Jag vet inte hur det ser ut hos er,men när jag tittar ut så är det lite som att nån har stått och kedjerökt 6783 cigaretter och bolmat röken rakt mot vårt hus. Med andra ord så ser jag just ingenting för det är så disigt,eller dimmigt eller rökigt ute.
Kan ju vara skönt ibland att slippa se längre än näsan räcker.

Djuren är helt slöa dom också idag-Tack djuren!
Eller,Idie fick nåt psykrejv igen i morse vid 05:20 och hängde sig i duschdraperiet så det tjongade till fint när allt for i golvet.Duschstång,draperi o nån schampoflaska som åkte med av bara farten.
Undrar om han tycker det är pinsamt när han får springa iväg som en skållad råtta för att slippa få allt över sig,för nånstans så måste han ju tro att han är en graciös liten ekorre eftersom det inte är första gången han gör så där..
Och Lillbritt o Sumpli är som två små golare och liksom kommer o skvallrar och pekar mot badrummet.

Kaffe och förbereda maten lite var det ju..

1 kommentar:

QN sa...

haha skit gulliga :D