tisdag 16 november 2010

Fattig,Ekonomisk eller Efterbliven?

En sak slog mig nyss när jag var ute med hunden. Jag funderar mycket och ofta och speciellt när jag är ute och promenerar,då skenar funderingar och tankar hej vilt.
Nåväl,till saken.

Jag skulle behöva ner och handla lite och kom på att jag läste på nån tjejs blogg att hon tycker att dom flesta som handlar på Lidl är efterblivna..

Jag ville svimma lite när jag läste det.

Ingen aning om det stämmer,men jag ska kolla idag när jag går dit. Fast jag kanske inte märker det eftersom jag handlar på Lidl.

Jag behöver hjälp!
Kan nån som INTE är efterbliven gå in på närmsta LIdlbutik och kolla hur det står till med detta,och sen meddela mig?

Om det nu stämmer så undrar jag vad dom som handlar på t.ex Coop och Ica är?

Inga kommentarer: