måndag 1 november 2010

God morgon Kl 03;35


Jag vaknade av ljudet och doften nybrytggt kaffe..Ljuvligt. Det är det bästa på morgonen den första koppen kaffe..
Jag brukar oftast vakna några minuter innan klockorna ringer,så även idag.
Går upp tar mitt kaffe,sätter mig och ska kolla lite nyheter på nätet,och ser plötsligt klockan på datorn som visar 03:45..Fattar ingenting och kollar mobilklockan som visar samma tid.
Hinner tänka att vi fastnat i nån timewarp eller så och gör mig redo att skutta iväg som ett penntroll in till sovrummet o vråla till Micke att vi försovit oss.
Här snackar vi förvirrad..
Jag sansade dock mig och kom till slut på att vi har glömt ställa om timern till kaffebryggaren,så här sitter jag nu pigg som en mört och dricker upp vårt morgonkaffe.

Åhhh.......


Jag sätter på nytt till Micke som kommer få sig ett gott skratt åt mitt uppvaknande.

Inga kommentarer: