fredag 19 november 2010

The House is Clean!

Det tog en och en halv dag att städa,men nu är jag klar.
Jag köpte en så söt "luktgrej" när jag var ner o handlade i morse,ett äpple som doftar Lavendel..Hahaha

Ska ställa in den i badrummet nu och känna doften.
Det Lila äpplet köpte jag.


Ska bli spännande att testa nya Schampot o Balsamet. Micke kanske tror att en filmstjärna med svallande hår flyttat in när han kommer hem,så jag får lära mig bryta på Amerikanska och på nåt snabbt vis fixa Silicontuttar och Guldfiskläppar.
OCH gå ner minst 50 kg..
Läpparna är enkelt.Jag drämmer till mig över munnen med en gjutjärnspanna,då borde dom svälla upp ordentligt.
Värre med lökarna och vikten.
Om jag lindar mig med Gaffatape jättehårt och kanske lägger ett par potatisar i Bh,n så kanske han går på det. Bakpotatisar lär jag ju ta.
Vad tror ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha! Ja bakpotatisar kan man ha till mycket. Men kanske bättre med meloner då ser man smalare ut.och tydligen kan en gjutjärnspanna fixa läpparna.
Jag kanske ska prova innan jag ska till Hilton på julbord.
Kram på dig älskade kusin Vitamin