torsdag 25 november 2010

Maror i Natten

God Morgon på Er.

Sovit så dåligt inatt.Fy fasen för mardrömmar säger jag.

Sammarfattar natten så här:

Inlåst på ett gammeldags "dårhus" och försökte hitta en toalett,men fann bara såna galna människor,ni vet som brukar vara i skräckfilmer,och dom anföll mig.

Den drömmen kan jag nog förklara så här: Att jag var inlåst berodde nog på att Micke låg på mitt täcke så jag satt fast. Att jag letade toalett kan ha att göra med att jag var pinknödig,men orkade inte gå upp.
Att det just var på ett "dårhus" kan jag inte förklara mer än att ibland är vårt hem ett riktigt "Gökbo",ni vet-One flew East One flew West And one flew over the cuckoo's nest.

Anfallen blev både Micke o Jag inatt av LillBritt.Han biter ibland i våra fötter när han har tråkigt och inte kan sova.

Inga kommentarer: