torsdag 18 november 2010

Men överskrift..?

Igår efter vi kom hem så åt vi och blev totalt slut,så vi gick och la oss strax efter 20:00

Jag kom ner till V-fors lite tidigare än Micke slutade jobba så jag hann smita in på Hembygdsgårdens "lanthandel" och där mina vänner blir man helt tokig av allt fint som finns.
Och nu håller dom på att plocka fram så mycket fint inför Julen så det glittrar och glimmar överallt därinne.
Och så doftar det ljuvligt.
Ni som bor häromkring har säkert varit där och vet hur fint det är,och ni som inte varit där och har vägarna förbi,stanna en stund och njut.

Mina planer idag är städning så det är fint o mysigt till helgen.Får ta flera pauser gissar jag,för innan jag ens börjat så har jag så jä**a ont.Konstigt det här med värk egentligen,man glömmer liksom bort hur det känns att inte ha ont.Man är anpassningsbar,eller hur säger man?
Imorgon blir det inte så mycket tid över till städ och plock,för vi ska storhandla och fylla upp frysar och skåp igen.

Nu frukost.

Inga kommentarer: