fredag 26 november 2010

Några bilder.

Titta vad vi har fått på gården.Förra veckan kom den hit.
Helt otroligt,med tanke på att alla tidigare vintrar här har man fått krypa från gården pga halkan.
Eller klättra för all del pga att det inte brukar bli plogat alls här.
Men nu är det ju nästan så man vill göra "kors i taket"..
Det är ju faktiskt jättebra att dom ställt hit en sån där sandlåda.
(Jag fick för övrigt ett mail ang det som behövs åtgärdas i lägenheten,så nu behöver jag bara få tag i en annan person som jag ska framföra det till)

Dom glömde dock en liten detalj-Nämligen SANDEN som borde finnas i den..

Igår mötte jag Älsklingen på stan efter han slutade jobba och vi gick och handlade innan vi gick hem och hade vår myskväll.
På Ica fick vi denna kokbok av "Tv-Kocken Ole" som bjöd på nåt gott smakprov.

Härliga recept och fina bilder.Nu är det ju ytterst sällan vi lagar mat efter recept men vi har massor av kokböcker,för man får så mycket nya ideér när man kikar i dom.

Gårdagens "storshopping" blev detta..Haha

Jag har ju hållit på och sorterat bland alla skor,stövlar och kläder och av NITTON par skor och stövlar så blev detta två absoluta favoriter som ska bo kvar hos mig.
Av nitton par så är inte alla ca 10-15 sommarballerina och tygskor inräknade.

Jag är kluven om jag ska behålla alla 4, men är osäker om jag verkligen kommer att använda alla..
Tror jag behåller den svarta och den röda med nitar.

Nu ska jag äta ett par "lunchmackor" med ost och makrill i tomatsås..Mums!

1 kommentar:

Jannica sa...

Snygga skor :D:D:D Den där kokboken har jag med :) Sällan jag går efter recept också, gillar mer att testa eget, men som du säger så får man ju mycket ideér. :)