fredag 3 december 2010

Hej igen.

Kort uppehåll.Jag saknar att blogga.

Det är inte bra än,men mycket bättre,så det får duga.
Jag är nöjd om jag kan vrida huvudet åt båda hållen,utan att nästan kräkas av smärta,röra mig utan att kallsvettas och somna och vakna utan en stor suck.
Så det är faktiskt riktigt bra nu.Har bara lite ont,och det kan jag stå ut med.

Underbart härligt väder idag med stora flingor som dalar ner.Mysigt.

Jag håller på och tvättar lite idag och det funkar bra om jag tar ner lite i taget.

Om en stund ska jag ringa och boka tid hos veterinären till Katterna,och så ska vi kika idag om det finns ganska billiga kattburar att köpa.Vi lär ju ha två,för båda får ju inte plats i en.

Nu ska jag sätta på en ny skvätt kaffe och sen gå ner och hämta upp första färdiga tvätten.

Fick just ett erbjudande om en begagnad tvättmaskin för 500 kr. Det vore nåt det..



Inga kommentarer: