tisdag 14 december 2010

Morrn,morrn..

Åh,Lille Sixten vad go han är.Igår när jag kom till dagis så kom han där och vandrade,och när han såg mig så sprang han och kastade sig runt halsen på mig..Lilla Hjärtat.
Och när vi skulle gå från dagis så skulle han minsann ha sin lilla ryggsäck på sig och gå själv brevid vagnen.Han pratade och berättade att han ätit potatis och fisk,och så busade han och kastade snöboll på mig och gapskrattade.
Vi gick hem till en väninna till mig så fick Sixten träffa deras Dotter Nellie.
Det bjöds på kaffe,saft,pepparkakor och bullar,men Sixten åt bara pepparkakor.När jag frågade om han inte skulle äta sin bulle så gjorde han en sån där hemsk grimas och sa Nääää,den är gammal..Hahaha. (Dom var purfärska).

Igår var det så fin soluppgång,så jag fångade en nypa solsken.


Jag håller på i tvättstugan sen 7 i morse,och såklart var sköljmedlet nästan slut så jag kom nyss från affären med nytt sådant.
Ska sätta på lite kaffe och fortsätta här.Lika bra att hålla igång innan det tar stopp.

Inga kommentarer: