måndag 13 december 2010

Se på vår tröskel står.....

Oj,vilken fullspäckad morgon det varit.
Jag steg upp en timma innan klockan ringde,alltså 03:45 så jag skulle hinna fixa kaffe och varma lussebullar,och klä på mig lucialinne och ljuskrona i håret och Lussa för Familjen.

Så här fin var jag när jag sjöng i morse.


Hahaha..Jag skojade.Jag har inte lussat för familjen,däremot bröt vi ihop i hallen innan vi gick ut i morse när jag kollade hur jag såg ut.
Håret åt alla håll och luggen rakt upp.Fula lila leggings,strumpor med kaniner på och ett hål vid ena stortån,en urtvättad t-shirt,gympadojjor och Robbans stora dunjacka..Hahaha.
Jag väste fram när jag gapskrattade att jag ser ju fan ut som en TräskMormor..Micke garvade och höll med...

På tal om Träskmormor så ska jag hämta Lilla Sixten på dagis idag.
Detta är från förra året när han kom till oss som en liten Pepparkaksgubbe.


Och i år har han valt att vara Stjärngosse. Linnet var inte fållat på bilden,och kolla vilken söt liten fot som kikar fram.
Gullunge.


Här är en mycket Saknad Lucia.Min fina Siameskatt "Biibi"
*S Ingelberts Lucia.
Grattis på Namnsdagen Biibi.

Inga kommentarer: