tisdag 22 februari 2011

¸.•♥•..•♥• 19/2-2011 •♥•..•♥•.¸

Jag lägger ut detta inlägg nu som blir lite kort,för jag har massor jag vill skriva,men jag måste ta det vartefter så jag inte glömmer nåt som jag vill dela med mig av.
Det är så mycket att ta in och så många känslor som far runt i knopp o kropp..Mycket att smälta med andra ord.

Vi blev hämtade av Kusin Kenneth i denna äckligt snygga Mustang.
I detta ögonblick kändes det lite som kortslutning i skallen..Nervös,glad,pinknödig och jag vet inte allt.

Kenneth stannade till vid en mack en bit ifrån lokalen för att cabba ner och förbereda musiken i bilen..Det fanns en filt i baksätet som tur var för det blev ganska kyligt att åka nercabbat i Februari,haha..Sen började han åka mot lokalen..Jag minns ej riktigt men jag tror det var där nånstans som jag blev så nervös ett tag så jag kände att en kastspya var på väg upp,tack o lov så vände den o jag blev jättelugn.Micke däremot var sjukt nervös då.Älsklingen..

Här svänger vi in mot lokalen ( den lägre byggnaden ) och vi blev nog lite paffa att det var så mycket folk där,trots att vi visste vilka och hur många vi bjudit..Men det kändes så mäktigt..


Vi har just sagt Ja till varann,och det var en otrolig känsla..Jag kände lite ett tag under ceremonin att jag ville svimma lite men lät bli.
Micke har berättat att han var som "väck i skallen" under den stunden och han koncentrerade sig på att stå upprätt.
Hoppas han kommer ihåg att han sa Ja..haha
Vår Vigselförättare Anna-Lena var kanonbra,och spred faktiskt ett otroligt lugn.

Så,nu är vi Man och Fru och det är underbart.

Som sagt.Jag återkommer med en hel del före,under och efter Bröllopet..Massor med bilder som ska sållas och massor med ord som ska hamna rätt..

•♥•Tack till ALLA som förgyllde denna absolut underbara dag •♥•

En ganska skojig grej var när vi på Söndan kollade Facebook.En vän till Micke som var med på Lördan hade precis när vi sagt Ja till varann uppdaterat sin status och skrivit att -"Nu är Micke officiellt Man"
Klockrent.

2 kommentarer:

Jannica sa...

ÅÅÅH!!!!Grattis, grattis :D:D Så jäkla glad för din skull. Stor kram till er!!

Catta sa...

Tack!! :)
Helt makalöst.