fredag 25 mars 2011

Känns fint..

Fortsätter tvätta idag.Får lov att dela upp tvätt-dagarna så jag inte behöver släpa så många vändor.Även om det är skönast att få bort det mesta på en gång så är det inte värt att sen ha värk i flera dar.
I morse var Robban så snäll och hjälpte mig att bära ner en hel hög med tvätt,och jag tar upp lite eftersom det blir klart.Fint det,då finns det mer lust,ork och energi till att greja i lägenheten mellan passen.

Känns som att det blir en bra dag idag,så jag ska hålla fast den känslan.

Ikväll ska vi "Fredagsmysa" med nåt gott att äta och nåt gott att dricka,och imorgon ska jag sova länge..Ha,ha..Den har vi hört förut,eller hur? Jag skuttar upp före kråkorna ändå.


Under dagen ska jag även berätta vem som vunnit det söta armbandet som finns med i en tävling här. (Finns under "tävlingar")
Det är inte försent att tävla.Tills jag lägger ut vinnaren så är det fritt fram att vara med.

Nu ska jag sätta på lite mer kaffe och sen gå ner och byta i maskinerna.

Inga kommentarer: