torsdag 31 mars 2011

Nu så.

Jag gjorde som så att jag la mig på spikmattan och skulle bara ligga en stund,och vaknade med dregel i mungipan ca 45 minuter senare av att min kära Man ringde. Vilken tur säger jag bara,för det var då inte meningen att jag skulle somna.
Men det var väl kanske inte så oväntat med tanke på hur jäkla trött jag var.
Är lite piggare nu,men skulle lätt kunna sova mer..Snälla helg kom nu,så vi kan ha sovmaraton.

Så nu ska jag fixa lite kaffe och sen har jag en del att göra som jag borde ha gjort när jag sov..

Jag fick se en bild på nåt otroligt fint via mailen idag,och ska visa er också vid ett annat tillfälle.

Kaffe och race nu!

2 kommentarer:

Jannica sa...

Nu hittade jag din blogg igen :P
Jag mejlade dom, de sa att de skulle skicka armbandet idag. Har du inte fått det nästa vecka så skulle de skicka ett nytt :)

De måste ha hamnat i skräpposten, beklagar de..

Anonym sa...

hhh